Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś skomplikowane zadanie, ogromna rywalizacja sprawia, że należy się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych kontrahentów, aby byli skłonni w tym momencie u nas zostawić własne pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze zwyczajnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie może być zatem tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeżeli już uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przemian, niemniej jednak najpierw powinno się taką listę mieć. Jeżeli już mamy i pragniemy, żeby zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne idealny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo istotne odpowiednie dobranie grupy targetowanej - na tym polega optymalizacja przekształceń. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: google zakupy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz